Η διαφοροποίηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος είναι ένα διαχρονικό ζητούμενο. Στο πλαίσιο αυτό, συμφωνούμε όλοι ότι η Ελλάδα, η τουριστική Ελλάδα, θα πρέπει να προβάλει και να πουλάει στις διεθνείς αγορές και άλλα προϊόντα πέραν του βασικού της που ήταν, είναι και θα είναι ο ήλιος και η θάλασσα. Η θέση αυτή είναι γενικά αποδεκτή τόσο από τους τουριστικούς επιχειρηματίες και επαγγελματίες, όσο και από τις εκάστοτε πολιτικές ηγεσίες του τουρισμού, οι οποίες μάλιστα πλεονάζουν στη σχετική ρητορική.

 

Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της τουριστικής πολιτικής δεν πρέπει να αρκείται σε βερμπαλιστικές προσεγγίσεις, αλλά χρειάζεται επαγγελματισμό και επιστημονική στήριξη. Παρακολουθώντας την IMIC από την πρώτη της κιόλας χρονιά το 2004, θεωρώ ότι συμβάλει σε μεγάλο βαθμό προς την κατεύθυνση της σωστής αντιμετώπισης των τουριστικών προϊόντων που αφορούν σε ταξίδια κινήτρων και συνέδρια. Όμως οι προσπάθειες του ιδιωτικού τομέα δεν μπορούν να αποδώσουν αν δεν συμπράξει αντίστοιχα και ο δημόσιος τομέας, όπως αυτός εκφράζεται μέσω του εκάστοτε Υπουργείου αρμόδιου για τον τουρισμό και του ΕΟΤ, του οποίου η μετεξέλιξη σε Οργανισμό Μάρκετινγκ για τον ελληνικό τουρισμό είναι κάτι περισσότερο από αναγκαία.

 

Η συμμετοχή στα συνεδριακά δρώμενα και η διάδοση των συμπερασμάτων του Συνεδρίου θα βοηθήσουν σίγουρα στην προσπάθειά μας για ορθολογική ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού.

 

Εύχομαι καλή επιτυχία στις εργασίες του Συνεδρίου.

 

 

 

Νίκος Αγγελόπουλος

Πρόεδρος ΔΣ του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων

 

Designed + developed by Heliowebs