Χαιρετισμός Υφυπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού


Με μεγάλη μου χαρά σας καλωσορίζω στο 6ο Διεθνές Συνέδριο για τα Συνέδρια και τα Ταξίδια κινήτρων (IMIC).

 

Το συνέδριο που μετράει ήδη 6 χρόνια ύπαρξης, έχει καταφέρει να εδραιώσει την παρουσία του στο χώρο των συνεδρίων και των ταξιδιών κινήτρων στην Ελλάδα, και προσκαλεί κάθε χρόνο αναγνωρισμένους ομιλητές και ειδικούς σε τουριστικά θέματα από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Διαβάστε περισσότερα...




Χαιρετισμός Δημάρχου Αθηναίων


O τουρισμός αποτελεί μια ραγδαία εξελισσόμενη αγορά με ιδιαίτερη δυναμική και σημαντικές προοπτικές. Για την Αθήνα, τα συνέδρια, οι εταιρικές συναντήσεις και τα ταξίδια κινήτρων αντιπροσωπεύουν μία από τις πιο προσοδοφόρες και ποιοτικές μορφές τουρισμού. O ισχυρός ανταγωνισμός σε διεθνές επίπεδο επιβάλλει την υλοποίηση στρατηγικών ανάπτυξης που θα επιτρέψουν τη συνέχιση της ανοδικής πορείας του Αθηναϊκού αστικού τουρισμού, ειδικότερα στους τομείς των συνεδρίων, εκθέσεων καθώς και των μεγάλων εκδηλώσεων.

 

Η αποστολή του Δήμου Αθηναίων είναι να καταστήσει την Αθήνα, ως έναν ανταγωνιστικό προορισμό Διαβάστε περισσότερα...




Χαιρετισμός Προέδρου του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της Ελλάδος


Η παγκόσμια ιστορία έχει αποδείξει ότι οι μεγάλες προκλήσεις συνυπάρχουν παράλληλα με τις μεγαλύτερες ευκαιρίες. Για την Ελλάδα, η παρούσα κρίση αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία να αναθεωρήσουμε ό,τι στέκεται εμπόδιο στην ανάπτυξη, να επανεξετάσουμε όλα μας τα διαρθρωτικά προβλήματα και να επιταχύνουμε όλα τα αναγκαία μέτρα και πολιτικές που μπορούν να βγάλουν τη χώρα μας από την κρίση και να την θέσουν εκ νέου σε τροχιά ανάπτυξης.

 

Ειδικότερα όσον αφορά τον τουριστικό τομέα, η παρούσα κρίση παρέχει αρκετές ευκαιρίες προβληματισμού πάνω στα αναπτυξιακά μοντέλα Διαβάστε περισσότερα...




Χαιρετισμός Προέδρου Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων


Η διαφοροποίηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος είναι ένα διαχρονικό ζητούμενο. Στο πλαίσιο αυτό, συμφωνούμε όλοι ότι η Ελλάδα, η τουριστική Ελλάδα, θα πρέπει να προβάλει και να πουλάει στις διεθνείς αγορές και άλλα προϊόντα πέραν του βασικού της που ήταν, είναι και θα είναι ο ήλιος και η θάλασσα. Η θέση αυτή είναι γενικά αποδεκτή τόσο από τους τουριστικούς επιχειρηματίες και επαγγελματίες, όσο και από τις εκάστοτε πολιτικές ηγεσίες του τουρισμού, οι οποίες μάλιστα πλεονάζουν στη σχετική ρητορική.

 

Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της τουριστικής πολιτικής δεν πρέπει να αρκείται σε βερμπαλιστικές προσεγγίσεις, αλλά χρειάζεται επαγγελματισμό και επιστημονική στήριξη. Παρακολουθώντας την IMIC από την πρώτη της κιόλας χρονιά το 2004, θεωρώ ότι συμβάλει σε μεγάλο βαθμό Διαβάστε περισσότερα...


Designed + developed by Heliowebs